ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΕΣ :-)

8 12 2007

Η αγάπη μου για την μουσική μετράει χρόνια τώρα. Ειλικρινά δεν θυμάμαι τον εαυτό μου να μπορώ χωρίς αυτήν. Ακούσματα από rock, metal, dance, disco house, rave, drum n bass, rnb και όχι μόνο έχουν σημαδέψει την ψυχή μου αλλά και τα αυτία μου 🙂 Τους μήνες που είμαι στο στρατό η μουσική με κρατάει σε άλλη διάσταση από αυτή των καραβανάδων που προσπαθούν να σου κάνουν την μέρα πιο σκούρα. Οι ώρες μοναξιάς πολλές και ειδικά τα βράδια. Ειδικά τώρα αυτές τις μέρες όπου όλοι βγαίνουν και διασκεδάζουν, για τον φαντάρο η μουσική στα κλεφτά στη σκοπία, στην υπηρεσία στο γραφείο, στον όρχο αλλά και λίγο πριν κοιμηθεί, είναι από τα καλύτερα φάρμακα. Ακούσματα που σε ταξιδεύουν και σου θυμίζουν την πολιτική ζωή αλλά τις τρέλες αυτής. Τραγούδια που μας έχουν σημαδέψει για κάποιο λόγο και τα αφιερώνουμε στα αγαπημένα μας πρόσωπα. Το παρόν κείμενο γράφεται ακούγοντας το νέο σταθμό της αγαπημένης Θεσσαλονίκης IMAGINE σε μία ακόμα έξοδο από τις λίγες αυτού του μήνα. Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση στο συγκεκριμένο σταθμό είναι ότι έχει πολλαπλάσιες ώρες μουσικής χωρίς χαζά σχόλια και λόγια στην κοματάρα που τα σπάει εκείνη την στιγμή. Η μουσική είναι δόγμα και πρέπει να εξελίσσεται, όχι να μένει στάσιμη. Για αυτό να μην απορούν οι αγαπητοί ραδιοφωνικοί παραγωγοί γιατί το ιντερνετικό ραδιόφωνο έχει πάρει τα απάνω του.

Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

